Givers

Leeftijd:
14 tot 17 jaar

We gaan een stapje verder. Gidsen en Verkenners, Givers, bieden we alle kansen om te bewijzen wat ze in hun mars hebben. Er is ruimte om te experimenteren en mee te beslissen. Grootse projecten kleuren hun scoutsdag, maar gewoon gezellig samen zijn hoort er ook bij.

DE GIVERLEIDING

Pieter-Jan Warnez (Joviale Mungo)

Emiel Maes (Gezellige Steenbok)

Leonie Breyne (Assertieve sifaka)

Charles-Henri Verleye (Zachtmoedige Franse Bulldog)

Tuur Dobbelaere (Vrijmoedige Spitsvogel)

Joppe Steyaert (Standvastige Steppelemming)

Gaetan Verbeke (Bedaarde Secretarisvogel)

Wout Schoonbaert (Enthousiast schaap)

Nina De Clercq (Optimistische toekan)

Heb je vragen rond de givers of wil je de takleiding bereiken? Emiel, Leonie en Pieter-Jan staan klaar om al je vragen te beantwoorden!

givers@scoutstielt.be

Emiel Maes +32 484 59 30 33
Leonie Breyne +32 468 27 29 69
Pieter-Jan Warnez +32 473 38 21 76

Rekeningnummer Giverkas: BE74 7310 1975 2407

KALENDER

Hier kan je alle info over alle takken terug vinden. Het recentste nieuws en de recentste brief vind je hieronder!
Een overzicht van de activiteiten vind je op de kalender. U mag zich hiertoe in géén geval beperken, de brief bevat nog steeds alle nodige gedetailleerde info!

Beste givers en ouders, in bijlage vinden jullie de brief van maart tot mei.

Brief-givers-maart-mei

Beste givers en ouders, in bijlage vinden jullie de brief van december tot en met februari.

Beste Givers en ouders, in bijlage vinden jullie de brief van september tot en met november.