INSCHRIJVEN

Hier kan u uw zoon of dochter inschrijven. Misschien kan uw kind meteen deelnemen aan de scoutsactiviteiten. Zoniet, wordt uw kind op de wachtlijst geplaatst. Alle gedetailleerde info hierover vind je hier! Na onderstaande vragenlijst ingevuld te hebben, ontvangt u een bevestigingsmail.

Alle in te vullen gegevens worden worden niet openbaar gepubliceerd, noch doorgegeven aan onbekenden. Deze blijven binnen onze scoutsgroep en zijn enkel beschikbaar voor actieve leiding. Dit zodoende een vlotte communicatie en werking te kunnen verzekeren.

Dit is ook het e-mailadres waarop u alle brieven & info zal ontvangen.
Indien u op meerdere e-mailadressen info & brieven wenst te ontvangen, vult u ook hier een tweede mailadres in.
Vul hier uw adres in (stad/gemeente, postcode, straatnaam, huisnummer)
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
11 + 3 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.